06 Januari 2011

AKU MC

arini aku mc. nak tahu sebab ape. RAHSIA..........hihihihi. tak sihat la arini.bagaikan ditusuk2 perut ini. sakit yang amat......tuhan jer yg ape yg aku rasa. walaupun  aku lewat 2 minggu, itu semua ketentuan tuhan. maybe lom ader rezeki utk diriku n suamiku.....aku anggap semua ini dugaan n ujian dr allah s.w.t.

sbnrnya, bila dah lewat mcm tu separuh jiwa ku hepi......tetapi dalam masa yang sama aku xnak terlalu mengharap. aku TAKUT, bile kiter mengharap sgt kiter akan rasa  sedih n kecewa sgt......tp apakan daya ini semua dugaan. aku harus SABAR n berusaha.......insyallah.....

aku percaya TUHAN MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG........


(ngku : smoga ape yg aku impikan selama ini akan tercapai ....
 sbb aku teringin sgt menghadiahkan zuriat kpd suamiku yg tercinta )